5 КЛАС ДИСТАНЦІЙНО


Любі учні! Увага!
Нагадую, що Підсумкова контрольна робота з історії відбудеться у вигляді олайн-тестування за наступним графіком:
клас - 12.05.2020
клас - 12.05.2020
клас - 12.05.2020
Зверніть увагу, що завдання Контрольної роботи будуть доступні з 9.00 до 17.00.
Зверніть увагу, що Контрольну роботу проходимо лише ОДИН раз, вказуємо правильно своє ПРІЗВИЩЕ та ІМ'Я!
Для того, щоб виконати Контрольну роботу перейдіть на 

join.naurok.ua та введіть код доступу 268259.
Час на виконанння обмежено - 40 хвилин!
Бажаю Вам успіху!
________________________________________________
Також, повідомляю, що частина учнів будуть звільнені від Контрольної роботи. 
Так, учні, які станом на 08.05.2020 року виконали ВСІ обов'язкові та більшість додаткових (творчих) завдань будуть оцінені за ІІ семестр без проходження Контрольної роботи. Прізвища учнів, які звільнені від Контрольної:
1. Нейжмак Ілля 5В
2. Дубовік Анастасія 5А
3. Бахтіаров Іван 5А
4. Калітіна Анастасія 5Б
5. Кіяшко Михайло 5Б
6. Гайдара Поліна 5Б
7. Бойко Макар 5А
8. Левчук Владислав 5В
9. Цалко Ярослав 5В
10. Агатій Ангеліна 5В
11. Назаренко Руслан 5Б
12. Буторін Владислав 5А
13. Карпеченков Єлісей 5А
14. Сінцов Олександр 5В
15. Назарко М. 5А
16. Шалабай Марія 5В
17. Орлов Дмитро 5В
18. Мунштуков Ілля 5В
19. Берегій Кирило 5В
20. Сигарьова Єлизавета 5В
Дякую, що сумлінно працювали і вітаю з гарною оцінкою за тему та семестр!
_______________________________________________


Шановні учні та батьки!
Для підготовки до Контрольної роботи для учнів 5-х класів будуть проведені консультації у програмі Zoom. Розклад уроків на тиждень наступний:
- 28.04 о 17.30
- 27.04 о 12.30
- 29.04 о 10.30
Паролі та ідентифікатори для участі у конференціях Ви отримаєте напередодні уроку від класних керівників! До зустрічі!
_____________________________________________
Любі діти! 
Весь період карантину ми працюємо разом! Я дуже вдячна вам за роботу, а особливо, за виконання творчих робіт!
Хочу, щоб хоча б деякі з них ви побачили і пишаюся вами та вашими роботами! Молодці! 
Якщо серед робіт немає вашої - не засмучуйтесь! Так як робіт дуже багато, в наступному навчальному році ми проведемо шкільну виставку та розіграємо круті призи!!! 
_________________________________
Дорогі п'ятикласники!
Зважаючи на ваші запитання і труднощі щодо роботи з лінією часу, пропоную вам попрацювати з лінією часу онлайн. Спробуйте порахувати скільки років пройшло між тими чи іншими історичними подіями та до якого століття (тисячоліття) належать ці події. Пояснення щодо роботи та перевірку ваших підрахунків буде здійснено під час онлайн-уроку у програмі Zoom (за розкладом).
Працювати з лінією часу можна в режимі онлайн за посиланням.
Перевірте свої підрахунки за допомогою онлайн - калькулятора різниці дат за посиланням.
Перевірте себе! Пограйте у хронологічне лото!
При необхідності скористайтеся презентацією:

За необхідності подивіться відеопояснення, яке я для вас записала)) Успіху у навчанні!

Дорогі учні!
Ми продовжуємо підготовку до Контрольної роботи і працюємо над повторенням теми "Історія на карті".
Для повторення цієї теми відбудуться зустрічі у програмі Zoom, а також ви можете скористатися презентацією та відеопоясненням, яке я для вас підготувала. Бажаю успіхів у навчанні та гарних оцінок!


Скористайтеся відеопоясненням:


За необхідності самостійно попрацюйте з інтерактивною картою:


_______________________________________________
                                                Дорогі учні!
Період 04.05 - 10.05 - триватиме підготовка до Підсумкової Контрольної роботи з історії. Для якісного опанування матеріалу нас чекає наступна робота:05.05. 2020 року відбудуться онлайн - уроки в програмі Zoom за наступним розкладом:
5А клас - 05.05.2020 - о 12.30
5Б клас - 05.05.2020 - о 13.30
5В клас - 06.05.2020 - о 12.00
Крім того, Ви маєте можливість готуватися та отримувати додаткові оцінки, самостійно виконуючи завдання та опрацьовуючи матеріали на блозі. 
Отже, працюємо разом!
Завдання та матеріали для підготовки до Контрольної роботи:
І. Повторіть наступні теми: "Лічба років в історії". Для цього прочитайте (повторіть) параграфи 2 та 4 Вашого підручнику та опрацюйте наступний матеріал:
1. Робота зі стрічкою часу:


Нагадую, що з моменту народження Ісуса Христа починається наша ера (н.е.). Все, що було до цього моменту називається подіями, що відбувалися до нашої ери (до н.е.)
2. Розуміння понять рік, століття, тисячоліття:


Приклади: 234 рік - ІІІ ст., 456 - V ст., 1001 рік - ХІ ст., 1345 рік - ХIV ст., 346 рік до н.е. - ІV ст.до н.е. і т.д.
3. Вирішення хронологічних задач:


Приклади: 1) Обчисліть, скільки минуло років від початку володарювання княгині Ольги (945 р.) до її подорожі до візантійської столиці в 957 році?
Вирішення: 957 - 945 = 12 років
2) У 1989 році урочисто святкувалося 500-річчя виникнення українського козацтва. Якого року сягає перша згадка про козаків у писемних джерелах?
Вирішення: 1989 - 500 = 1489 рік
4. Розуміння історичних епох:


Приклади запитань: 1) До якої історичної епохи належить виникнення первісної людини? Відповідь: Історія Стародавнього світу; 2) До якої історичної епохи належить виникнення європейських держав Англії та Франції? Відповідь Середньовіччя; 3) До якої історичної епохи належить період Голодомору 1932-33рр? Відповідь: Новітні часи.
ІІ. Повторіть тему "Історія на карті". Для цього повторіть параграф 5 Вашого підручника та опрацюйте наступний матеріал:
1. Історико-географічні регіони України:
Приклад питання: До якого історико-географічного регіону належить територія Дніпропетровщини? Відповідь: Запоріжжя.
2. Позначки на історичній карті:
Приклади запитань: 1) Що на контурній карті позначають наступною позначкою?
Відповідь: місце та рік битви.
ІІІ. Повторіть тему "Джерела вивчення історії". Для цього повторіть параграфи 8,9,10 Вашого підручника та опрацюйте наступний матеріал:
1. Види історичних джерел:
Увага! Необхідно вміти наводити приклади кожного виду історичних джерел. Наприклад, монета - речове джерело; кістки - речове; билина - усне; літопис - писемне, тощо.
2. Запам'ятайте поняття:
Археологія, історія, нумізматика, сфрагістика, топонімика, генеологія, геральдика, палеографія, літопис, папірус, береста, пергамент, хронологія, факт, історичне джерело, історична подія.
ІV. Повторіть основних історичних діячів, яких ми проходили у 5 -му класі та тему "Як історики досліджують різні історичні періоди". Для цього повторіть параграфи 21, 22, 23 Вашого підручника та опрацюйте наступний матеріал:
1. Історичні діячі, яких треба розпізнавати:
Михайло Грушевський
Дмитро Яворницький
Володимир Антонович
2. Портети та пам'ятки, які необхідно розпізнавати:
Нестор Літописець, автор "Повісті минулих літ"
Самійло Величко, автор козацького літопису 
Ікона "Покрови Божої Матері" з зображенням Б.Хмельницького
V. Завдання для систематизації знань на додаткову оцінку.
1. Розгадайте історичні кросворди:

Відповіді на кросворди надсилайте на електронну пошту vlasowanataliya@gmail.com
_______________________________________________

Бажаю Вам цікавого навчання та легкої підготовки до Контрольної роботи! Навчаємося разом!

_____________________________
Дорогі учні!
На ваше прохання розміщую презентацію для підготовки до Контрольної роботи з поясненнями та посилання на аркадні ігри, за допомогою яких ви зможете повторити вивчений матеріал! Бажаю вам цікавого та плідного навчання і гарних оцінок!

Терміни та поняття, які необхідні для розуміння вивченого матеріалу, можна опрацювати за посиланням переглянути тут.

Пограти в аркадні історичні ігри ви можете за посиланням: грати тут. 

Також (за бажанням) ви можете виконати додаткове творче завдання і створити сторінку Фейсбук історичного діяча (М.Грушевського, В.Антоновича, Д.Яворницького) за таким шаблоном:


Приклад готової сторінки для історичного діяча - М.Міхновський:


Завантажити шаблон Фейсбук - сторінки можна тут.
(готові творчі роботи надсилайте на електронну пошту vlasowanataliya@gmail.com)
____________________________________________

На цьому тижні 20.04 - 24.04.2020 року діти продовжують працювати за відеоматеріалами розміщеними на блозі за посиланням http://vlasowanataliya.blogspot.com/p/blog-page.html (опрацьовують параграф 26)
Додатково можна виконати творче завдання:
Створити сенкан до будь - якого поняття параграфу 26.

Приклад сенкану до слова "Історія":
Історія
Цікава, повчальна
Досліджує, вчить, розгадує
Наука про минуле
Життя
Свої сенкани можете оформити на аркуші А4, доповнити малюнками тощо. Готові роботи надсилайте на мою електронну пошту: vlasowanataliya@gmail.com
______________________________________________
На 15.04.2020 року у 5-х класах заплановано проведення Самостійної роботи з історії. Роботу необхідно виконати до 16.04.2020 року в онлайн режимі. Самостійна робота покликана актуалізувати вивчений матеріал, повторити ті теми та основні поняття, які будуть у завданнях річної Контрольної роботи з історії.
Для того, щоб виконати Самостійну роботу необхідно перейти за посиланням join.naurok.ua та ввести код доступу 101652. Бажаю вам успіху!
____________________________________________
Ще раз наголошую, що завдання на блозі розраховані для 5го класу на термін до 7 травня 2020 року!
Після 7 травня ми починаємо підготовку до Контрольної роботи. 
Додаткові завдання (не обов'язкові, але можна отримати додаткову оцінку) необхідно надсилати на мою електронну пошту vlasowanataliya@gmail.com. 
Перелік додаткових (творчих) завдань з історії:
1) створити історичний портрет М.Грушевського (як сладати історичний портрет дивіться за посиланням)
2) створити Родинне дерево в режимі онлайн (для створення дерева можна скористатися програмою Canva, для створення перейдіть за посиланням)
Приклад Родинного дерева, створеного у програмі Canva:
_________________________________________________________________
Шановні учні!
У зв'язку з продовженням карантинних заходів до 24 квітня, навачання дистанційно буде продовжено.
Нагадую Вам, що навчання відбувається за шкільним підручником (В.Власов) та всі Ваші відповіді автоматично зберігаються та оцінюються. Оцінки будуть перенесені до класного журналу після закінчення карантину!
__________________________________________
Пояснення матеріалу та завдання на період 
12.03 - 01.05 розміщено на сторінці блогу "Відеоматеріали" за посиланням ПЕРЕЙТИ
__________________________________________________________
Завдання на період 01.05 - 07.05:
1. Перегляньте відеопояснення. Для цього перейдіть за ПОСИЛАННЯМ і перегляньте пояснення до теми "Світло науки і знання, або Якою впродовж історії була освіта і як наукові знання вплинули на буденність"
2. За бажанням відскануйте QR - код та перегляньте навчальне відео на тему "Освіта і наука в Україні у 18 - 19 століттях"

3. Пройдіть тестування, щоб отримати оцінку.

9 коментарів :

  1. Добрий день, Наталі Сергіївно! Коли я пройшов тест, у десятому запитанні виявилося, що нема правильних відповідей. Це заплановано чи це програмна помилка?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю, Антоне! Це запитання з вільною формою відповіді. Його перевіряє не комп'ютер, а я - вручну. Тобто я під час перевірки самостійно визначатиму, чи правильно надано відповідь. Системної помилки немає, не хвилюйся!

      Видалити
  2. Доброго дня,підкажіть будь ласка, окрім тестів треба ще виконувати в зошиті завдання до параграфів і Вам надсилати чи ні! Достатньо тільки тестів?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо ви виконали завдання до параграфу, відправте будьласка на мою електронну пошту vlasowanataliya@gmail.com

      Видалити
  3. Доброго дня, підкажіть будь ласка, які завдання окрім тесту та перегляду відео необхідно здати?
    Ілля Нейжмак, 5-В

    ВідповістиВидалити
  4. Добрый вечер, я не могла довго зайти, зайшла пізно, залишалась одна хвилина до 17:00, відповідала не читаючи питання. Будь ласка можно ще раз пройти контрольну.?

    ВідповістиВидалити